Håpefull mamma Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 jeg fikk i dag store smerter i bekkenområdet foran. har fra før bekkenløsning, men har aldri hatt plager foran, bare i ryggen og nedover føttene, derfor lurer jeg på om dette er noe annet? det kommer "takvis" men ikke med gjevne mellomrom nei. noen som kan svare meg? skyldes det bekkenløsningen? ( er i uke 32)
KristineH79 Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Sånn var d m meg oxo og d høres ut som bl i symfen... Begynnte m vondt i korsryggen og etter en lang sverige tur fikk jg vondt foran og d var bl. Får du vondt foran når du snur deg i senga og når du går og v andre anledninger????
Håpefull mamma Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2007 fikk det først i dag, så jeg har ikke sovet noe enda. fikk det da vi var på et kjøpesenter og gikk i ei trapp. har vært vondt siden
Gjest Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Jeg har bekkenløsning, og den sitter mest foran. Kjenner litt i ryggen og, men det er smertene i hofter og nedover lysken og litt ned i lårene, som er jævlig..Gjør skikkelig vondt, kommer noen ganger "takvis" men er for det meste mer eller mindre konstant.
Suss@ med 3 gutter Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Jeg beg og bak men nå de siste ukene har jeg og fått det foran, og under på en måte!!(i bekkenbunnen) Det er så ufattlig vondt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå