Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Hormonbomba og klassen skal overnatte på skolen i natt og nå stikker jeg for å være vakt fram til kl 0000:-) Blir spennende å se hvordan de oppfører seg....en gjeng fjortenåringer er ikke bare bare;-) Men det blir pizza- og bollebaking og det er jo gøy:-) Ha en fin kveld:-)
Maud Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Overnattingsparty for fjortiser er jo en spennende hendelse! Så bra at hormonbomba tillater at du er der, det er nok av dem som i hvert fall ikke vil ha foreldre til stede ved en slik anledning. Lykke til!
Karomamma Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Herligland så moro!! Tenker du koser deg som flue på veggen nå, ja
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2007 Ja gjett om jeg har!!!! Herlig med 28 14-åringer i verste pubertetsalder, kviser, rødming, stotring og fnising:-) Kjempemoro var det og veldig fint å møte en del andre foreldre:-) Vi har bakt pizzaer, spist, skravlet, ledd masse, spist pai og drukket kaffe:-) Hadde egentlig lyst å bli lenger, men kjenner trøtten som siger inn. Opp igjen imorgen med lille rosa, så nå må jeg vel legge meg:-) Jeg er i strålende godt humør og er så glad for en flott kveld:-) Hormonbomba kom flere ganger bort til meg og skulle ha klem og skravle litt.........I dig it!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå