Stimar Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 min datter på 4 uker har fått kviselignende utslett i ansiktet. Noen som vet hva det er og hvordan det forsvinner??
junea Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Sikkert melkeutslett. Lillemann her hadde masse av det de første ukene:)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 det er hormomutslett og helt normalt når de er ca 4 uker. Det forsvinner av seg selv:-) ikke klem på det, og smør ev litt ansiktskrem på hvis hun er tørr.
Stimar Skrevet 1. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2007 takk for svar. hvor lenge pleier de å vare? er det noe jeg har spist som kan påvirke det?
jom83,mamma 25.aug! Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Mi lille pia hadde masse av det.Vare ca 14 daga men det variere. Helsesøstra anbefalte mæ å bruke brulidin krem sia ho hadde ganske mykje,å det hjalp fort. Det går jo bort av sæ sjøl,men det kan jo ta litt ti å det ser jo ikkje akkurat så pent ut..
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 tror nesten alle får sånt utslett. Ikke noe du har spist eller gjort. Varer ikke så veldig lenge. Min var skikkelig kvisetryne:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå