Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 jeg begynner å kjenne at jeg har lyst å handlie til lille gulle:p var på ul idag, å er 17+5uker på vei.. å det blir en GUTT:D når er de egentli "greit" å handle litt?
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Jeg kjøpte vogn uka etter ultralyd... Kjøpt litt klær og småtteri og nå. Tenkte jeg skulle vente til over jul med seng og sånn, om jeg greier, da... Termin i februar...
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 jeg synes folk skal få handle da de selv vil ! jeg har selv veldig lyst og begynne og handle.. men mange mener det er for tidlig ... jeg blir uansett og begynne og handle etter jul ... man skal da ha penger til alt utstyret man trenger også er 18+4 i dag, og klarer nesten ikke vente jeg synes du skal begynne da du selv føler deg klar for det fin måte og forberede seg på, og få tiden til å gå
lisemo Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Jeg er 14+6 idag, og har allerede begynt å handle inn klær. Er jo så mye fint Passer på å gå på salg osv, så en ikke blir helt ruinert. Skal ut og hente lit hos broren min på lørdag, og skal ta ned det lille som er på loftet og gå over det, sånn at jeg vet hva jeg trenger av større ting. De større tinga blir nok ikke handla inn før etter jul, for da er det jo salg
myren83 Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 hei dær. er det du lise mo? du å runar næss:-) hørte om graviditeten fra lone. så koselig,grattis. marianne myren fra katten her :_) æ skal også ha, er 16 + 1 i dag. spennende tid no ja, tenkt æ skulle kjøpe vogn og sånn på januar salget eller om det dukker opp noe på finn.no har allerede kjøpt klær i nøytrale farger. :-) vi har u.l om to uker. glæde mæ. send mæ gjerne en mail,e så lite innpå denne siden. [email protected]
Histepist Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Hei! Jeg er 23+2 og har begynt å handle litt.. Har kjøpt seng, stellebord og noe klær. Men man må jo liksom spre kjøpene litt for vi har ihvertfall ikke penger til alt på en gang! Neste på lista er vogn! Man jeg synes det er helt greit å begyne å handle akkurat når man føler for det
Susanne *Horten* Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 Hei! De aller fleste som fraråder en å kjøpe ting tidlig har som regel en negativ erfaring bak seg... kanskje kjøpte de mange ting som de frydet seg over, og kikket på hver dag.. For så en dag og få den grusomme nyheten enhver gravid kvinne frykter. Nemlig å miste den lille i magen... Jeg også ble frarådet å handle tidlig, nettopp for å slippe og bli knust dersom noe skulle skje med den lille, men jeg som de fleste andre har trosset dette.. Fra uke 12 begynte jeg å kjøpe ting i nøytrale farger og etter UL begynte jeg med litt blå klær da jeg fikk vite at den lille var en gutt. Men faren for å miste slapp liksom ikke helt taket ettersom flere kolleger av meg har mistet mellom uke 20 og 30. Men ettersom jeg ikke er noen millionær så hadde jeg ikke så mye valg.. tingene må man jo ha når den lille kommer så jeg kjøpte de dyre tingene litt etter litt... Etter hvert som jeg kjøpte plastet jeg det sammen og satte det på loftet og jeg har skrevet det opp på A4 side hva jeg har kjøpt, hvilken farge og str.. Jeg har enda ikke turt å ta det ned.. hehe.. og jeg har nå bare 19 dager igjen til termin Det er nå hvertfall mitt råd.. pakk det bort en liten stund hvertfall så du slipper å se alle tingene dersom noe skulle gå galt med den lille i magen...
rampejenta - ny spire Skrevet 11. november 2007 #8 Skrevet 11. november 2007 jeg har handla noen få plagg selv om jeg er bare 8 uker på vei.. syns folk kan få handle akkurat når de selv føler for det.. selvfølgelig kan jeg miste spiren min, MEN jeg skal jo ha barn uansett.. og klea skal brukes til nestemann også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå