Mammapudding Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Tror Leah er blitt en skikkelig mammadalt, og det er jeg ikke særlig fornøyd med..Har helt siden hun ble født vært mye sammen med både pappan, tanta og mormora..Tanta har sittet barnevakt noen timer av og til og det har gått fint. Men i det siste så gråter hun når hun er hos andre og blir bare blid igjen hvis jeg tar henne. Jeg tok en dusj mens pappan skulle kose seg med henne, men hun hylskrek hele tiden og når jeg kom ut av dusjen og tok henne var hun helt rød og svett..Men med en gang jeg tok henne begynte hun å smile å prate..Er jo slitsomt for meg og sårt for pappan at hun bare vil være hos meg. Noen som har erfaringer eller råd?
Dronningen! Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Ikke lett men da må du som mor være sterk og ikke ta over barnet fra andre, hun har ikke vondt av å forholde seg til andre nære personer....
Gjest Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Det er ikke så rart, for det er jo dine lukter og lyder hun kjenner igjen fra tiden i magen... Bare gi henne tid. La henne få være mye hos pappan. Kanskje han kan bade henne og legge henne som fast rutine? Det går eg nok til:-)
Mammapudding Skrevet 1. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2007 Hehe, han har desverre litt dårlig tålmodighet..så han gir henne til meg ganske snart når hun begynner å gråte. Er jo dumt, har sagt til han at hun bare må bli vant med at pappa kan gjøre ting like godt som mamma, men han takler altså ikke at hun gråter:) Jaja, det blir vel bedre etter hvert:)
Mammapudding Skrevet 1. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2007 Ja jeg lar henne være hos de hun gråter hos jeg, men de blir jo lei å gir henne til meg..kan jo ikke nekte å ta over da..hihi:) Det gikk jo så fint da hun var litt mindre, kanskje det bare er en fase..håpe håpe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå