aapt Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Hei! Har i hele dag med jevne mellom rom hatt stikk smerter, som små knivstikk, i nedre del av magen på høyre side. Går ikke mer enn 4-5 min mellom hver gang. Er det kynnere? Normalt at det holder på så lenge?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 hei, hvor langt er du på vei? Jeg hadde også sånne stikk smerter,men det er jo en stund siden. Nå e jeg 27 uker.
Anette og lille Olliver <3 Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Litt vanskelig å svare på egentlig.. Kan være så mange forskjellig grunner til att det stikker i magen.. Har hatt forferdelige smerter/ stikninger nederst i magen i det siste jeg og.. Men legen kunne ikke svare helt på hva det var. Kan være alt fra en betennelse eller infeksjon, eller bare det att ting blir strekt og flyttet nede i der, så noen ganger kan det rett og slett gjøre litt vondt.. Hadde nok sagt ifra til fastlegen neste gang jeg var der, det er jo greit att legen får beskjed og kan sjekke om det er noe spesielt! Håper det vil gå bra med deg! =) Masse lykke til! Selv venter jeg en litwen guttebaby i februar=)
aapt Skrevet 1. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2007 glemte å si at jeg er 20 uker på vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå