Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Dere som er alenemor, men far har omsorg/ barnet ser sin far. Har dere tenkt å gi noe til farsdag og i såfall hva?? Blir teit med verdens beste pappa osv synest nå jeg. Noen som har gode forslag??
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Jeg er alenemor men har ingen planer om å gi pappan hennes noenting på farsdagen. Syns ikke det er min oppgave. Men hvis du ønsker å gi noe hva med en blomst el noe bare for å gi noe??
Lillegutt og jeg Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Jeg er også alenemamma, jeg har ingen planer om å gi pappa'n farsdags-gave. Enig med anonym over, ikke min oppgave. Når barnet etterhvert blir eldre, kan det jo hende at han vil tegne en tegning til pappa'n sin - men det er ikke aktuelt nå.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Vi gir gave, gav i fjor og kommer til å gi i år. I fjor fikk han noe han ønsket seg, og jeg fikk en ipod i morsdagsgave. Så lenge barnet er lite, og vi er kjempevenner så synes vi det er morsomt med gaver. Når barnet blir større så kommer nok hun til å lage ting til morsdag og farsdag. Synes ikke det er teit med verdens beste pappa ting. Han er jo sikkert den beste pappan til deres barn, og siden du tenker på gave, så er dere sikkert ikke bitre fiender.
Ane** Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Jeg kommer til å gi gave.. Hva vet jeg ikke enda.. Men har har da fått en liten ting hver år selv om vi ikke er sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå