Suss@ med 3 gutter Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 ja det hadde jeg og her en dag, var sikker på att vannet skulle gå jeg.. Men det gjorde det ikke.. Men lurer og på hva det er
*1+1=2 små* Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 noen sier at det er leddene til baby som lager den klikkelyden! Jeg har ikke opplevd det selv
crissi Eline og Lillebror 29.5 Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 hadde slike selv jeg.. snuppa sto i bekkenet å stanga... hun kom ut med en kefalhematom(tror det er det det heter) de på sykehusset mente det var derfor jeg hadde hørt klikkekyder.
vero:o) Skrevet 2. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2007 kefalhematom er noe som barnet kan få etter fødselen..så tror ikke det har noe med det å jøre
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Jordmor sier det er magen som strekker seg. Helt normalt.
Mamsen&2Gull Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 Jeg har også hatt slike klikkelyder.. Ihvertfall to ganger.. Har lurt veldig på hva det kunne være.. Er jo redd fro at noe er galt osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå