snuppelure 74 Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Jeg har 2 mnd til termin og har hatt endel kynnere de siste par ukene men ikke veldig vonde. Jeg og min kjære var ute å spiste i stad og når vi var ferdig skulle jeg bare gå over på kid å kjøpe en ting å så tilbake i bilen. Jeg fikk så innigran skauen vonde kynnere av den bittelille spaser turen atte fy tror jeg stoppa opp 10 ganger før jeg var fremme ved bilen igjen jeg.....de roa seg endel i bilen men det strammer seg inni mellom enda, men ikke på langt nær som som når jeg gikk da Er det vanlig å få så vonde kynnere så lenge før termin når man er 2 gangs gravid ???? Hadde vonde kynnere lenge med snuppa også, men det begynte jo ikke så tidlig da ... Skal jeg gå sånn i 2 - 2 1/2 mnd til blir jeg gal Har mer enn nok å slite med det hersens bekkenet da Dagens klage tråd fra meg....noe som er meget uvanlig
☆Anonymia☆ Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 om du har såpass vonde kynndere syns jeg du skal ringe føden å spørre om å få komme en tur..min fødsel starta med vonde kynnere..
snuppelure 74 Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2007 Oi da Var det også en stund før termin ? Men det har roa seg betraktelig da, så jeg tror nok jeg ser det litt an ;o) Men hvis det blir like vondt neste gang jeg beveger meg litt tror jeg at jeg ringer, ikke no morro å gå sånn å bekymre seg
☆Anonymia☆ Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 hehe nei absolutt ikke.. 8 dager over termin... men om du er redd og tenker veldig på det så syns jeg uansett du skal ta en tlf,de vet nok bedre enn meg,og kan berolige deg
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Jeg hadde det i uke 24.. Ikke moro! Snakka med føden og det KAN starte fødselen. Ofte et tegn på at man må ta det med ro fikk jeg beskjed om. Jeg ble sjekka i tre uker for livmorhalsens lengde.... Fikk også Bricanyl, medisin for å stoppe kynnerne. Men etter å ha slappet av noen uker ble jeg helt kvitt det. Er nå i uke 34 og fortsatt ikke født=) Men ville nok sjekka om det har hatt utslag på livmorhalsen ja. Ingen krise om du skulle føde nå, men det er jo absolutt best om ungen får være inne noen uker til! Lykke til
meg & to små vampyrer Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Du må ringe føden! Jeg starte fødsel med 3 dager med det som kjentes ut som vonde kynnere. Såpass at jeg måtte stoppe hele tiden om jeg gikk, ikke fikk sove osv.
snuppelure 74 Skrevet 1. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. november 2007 OK Jeg ser det an litt jeg (ikke veldig intresert i å måtte kjøre bomtur til Tønsberg nå, men hvis det tar seg opp igjen så får jeg heller ringe da. Får heller virke litt hysterisk
Monajenten Skrevet 1. november 2007 #8 Skrevet 1. november 2007 Sånn hadde jeg det også. Ekstremt vonde kynnere fra ca. sjette mnd. Enkelte ganger måtte jeg bare være helt i ro, for bare jeg gikk og hentet posten, ble jeg ufattelig sliten og fikk sinnsyke kynnere. Det var praktisk når jeg gikk på skolen...:-/ Men det hadde tydeligvis innvirkning hos meg ihvertfall, jeg fødte 25 dager før termin.
Gjest Skrevet 1. november 2007 #9 Skrevet 1. november 2007 Vonde kynnere så langt forran terminen bør du få sjekket, hender at de vil ut før de egentlig skal.. Men for å ha det sagt, jeg hadde kraftge kynnere i 3 mnd før jeg fødte med 2 av 3...de kom ca på terminen på tross av det. Jeg var inne på sjekk et par ganger for å være på den sikre sida og tok det litt mer ro ei periode siden det også var åpning med nr 3, ikke at det framskynda noe siden fødselen tok sin tid den også....2 dager før ul terminen.
Monajenten Skrevet 1. november 2007 #10 Skrevet 1. november 2007 Fikk beskjed om at kynnere ikke skal være vonde, men mine var grusomt vonde og jeg hadde dem som sagt i flere mnd. Var ingenting å gjøre med det, annet enn å ta det med ro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå