Gå til innhold

Hva skal dere ha i vogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin i januar og bor i Oslo. Har kjøpt en fleecepose som passer perfekt i bagen på vogna, og tenkte å ha på babyen vanlige klær, eventuelt ull innerst, og vinterdress over. Lurer også på om jeg skal kjøpe et lammeskinn og ha under posen. Tror dere dette blir for varmt/kaldt?

Fikk ikke svar på skravle. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er 1.gangs jeg og, men jeg kommer ti å ha lammeskinn i vogna hele tiden, men om jeg har baby i vogna med vognpose(har også fleece) så tror jeg faktisk at ullundertøy er nok i massevis.....tror man må føle seg frem:)

Blir jo ikke så ille kalt i oslo/østfoldområdet

Skrevet

Trur oxo man må prøve seg litt frem, kjenne i nakken på babyen, der kjenner man om h*n er varm el kald!

Bor i tønsberg og skal bruke lammeskinnspose etter søstra mi (23år gammel men blir renset)

Skrevet

Jeg ville haeller hatt babyen i en god vinterpose isteden for en stor klmupete dress..Vi skal ha odenwalder eskimo pose..den ser kjempefin ut.

Skrevet

Jeg har en god "gammeldags" dypvogn, oppi der er det en god lammeskinnpose, babyen kommer til å bruke nøstebarn sin ullfleece dress og strømper oppå sine små klær.

Og på toppen et nydelig strikketeppe som mamma strikker, hvis det er skikkelig kaldt (- grader) Så blir det enda et ullteppe!

Bedre med flere lag, enn et stort og klumpete, viktig med luftsirkulasjon derfor sverger jeg til ull.

Jeg er forresten 3 gangs...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...