dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 har gått 2 uker nå med skikkelig ømme pupper. noen dager er det så vondt at jeg ikke kan ha på bh... begynte på dag 11 og er på dag 24 nå. tok neg test for ca 1 uke siden og nå går jeg på spray i forbindelse men IVF,så venter ikke på tanta. skjønner ikke noe jeg,begynner å lure på om det er noe alvorlig galt med dem....hihi. forslag?
Jordbæret <3 Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Jeg har alltid slitt med ømme pupper, også når jeg ikke har vært gravid. Det er plagsomt, men har vel noe med hormoner å gjøre. jeg synes derimot det er vondest når jeg ikke har bh på. Dersom du har begynt på hormonspray, kan det være årsaken....
Gjest Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Jeg tror også at hormonsprayen kan være årsaken. Alle sånne ting har jo bivirkninger.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 1. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2007 men det kom jo 1 uke før jeg startet på sprayen.... kan jo ikke ha ahtt el så tidlig heller.... er hvertfall ganske lei!
Gjest Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Da var det vel psykiske bivirkninger på sprayen haha... Nei, har ingen gode forklaringer, men hvem har sagt at det er enkelt å tolke kroppen???????
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 1. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2007 det kan du si.... driter i hva kroppen prøver å si jeg ass,er bare keen på å ikke ha vondt lenger... hvertfall nå som jeg skal på trening..
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 Jeg pleier å få det etter eggløsning og til en stund etter mens...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå