Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som blir med over på 3-trimester til helgen? :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg blir med etter helgen, er 27+3 i dag. Vært inne å smugtittet der...litt mer om fødsler,vannavgang o.l der. så det blir spennende:-)

Skrevet

Jeg er 28 uker på lørdag. Er det da man går over?

Hjelp så fort tiden går.....

Skrevet

Må nok smøre meg med tålmodighet og vente i 3 uker og 4 dager!!!!!!!!!

Skrevet

jeg har termin 28 januar og går over søndagen... hvis man er usikker, så spiller jo en dag eller to ingen rolle, så er vel bare åhoppe over når man tror d er riktig dag siden noen ikke vet tenker j på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...