kariuss Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Flere som blir med over på 3-trimester til helgen? )
januarbaby:-) høygravid Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 jeg blir med etter helgen, er 27+3 i dag. Vært inne å smugtittet der...litt mer om fødsler,vannavgang o.l der. så det blir spennende:-)
Gjest Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Jeg er 28 uker på lørdag. Er det da man går over? Hjelp så fort tiden går.....
fullrulleihuset Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Må nok smøre meg med tålmodighet og vente i 3 uker og 4 dager!!!!!!!!!
kariuss Skrevet 1. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2007 jeg har termin 28 januar og går over søndagen... hvis man er usikker, så spiller jo en dag eller to ingen rolle, så er vel bare åhoppe over når man tror d er riktig dag siden noen ikke vet tenker j på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå