Gå til innhold

MIN 3D UL OPPLEVELSE!!!


moki, har fått sin prinsesse!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var vi endelig på Balderklinikken og fikk se 3 D bilder av barnet vårt! Dette kan jeg anbefale, og vi koste oss veldig både min mann og jeg. Fikk bekreftet at barnet har det bra inni magen min, og det er selvsagt det viktigste! men fikk også i dag bedskjed om at det blir ei jente, akkurat som de sa på vanlig UL i uke 19. Det betyr ikke alt for oss, men er litt gøy siden vi har to flotte gutter fra før av.. rart det med kjoler og rosa for oss jenter altså:-) Hun trodde at jenta blir maks 3300 gr liten, noe som passer meg helt bra! Gutta mine var 2920 gr og 3070 gr, så det stemmer sikkert bra det.

Uansett en flott opplevelse! Fikk med en hel CD med 29 bilder, så nå kan vi printe ut så mange vi vil. Kostet totalt 1150 kr, syns ikke det er så verst jeg da...

Var vel verdt pengene!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så artig da=) Opplevelsen var sikkert verdt pengene ja.

Skrevet

Dytter litt jeg, i tilfelle noen vil lese innlegget mitt:-)

Skrevet

Så koselig! Inngikk det 4D, dvs video, også?

Skrevet

nei det var kun en CD med masse bilder, fikk ikke tilbud om noe annet -så vet ikke om de har det der.

Men absolutt vertd pengene altså:-)

Skrevet

Hvilke uke er du i?

Skal bestille time til 3d, men er usikker på når det er best å ta det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...