♥Spirevipp♥ Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Jeg har klart å smelte 2 tåteflasker, favorittskjea til lillegutt og alle de små delene som hører til Medela swing ammepumpe!!!!! Det er så typisk, nå som jeg virkelig trenger brystpumpa!!! Er det noen som vet om det går an til å kjøpe delene som jeg mangler??? Jeg var så sliten og glemte helt at jeg kokte flaskene....den ene gangen kjelen ikke hadde lokk fordi den var i oppvaskmaskinen! Uff! Endelig godt at ikke brannalarmen ble koplet til brannsentralen......Hva gjør jeg nå???
♥Spirevipp♥ Skrevet 2. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 2. november 2007 Åh! min kjære ble en reddende engel i går....han kom hjem etter å ha jobbet en del overtid, men han rakk babyshop på veien og fikk tak i ekstradelene til pumpa mi. Han kjøpte også noen fine plastskjeer til lillegutt! Jeg er heldig som har en sånn mann!
Økologisk_knekkebrød Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Så bra at det ordnet seg! (Jeg holdt på å lage brann på julaften med en tørrkokt kasserolle. Den var så varm at knotten på lokket hadde smeltet og dryppet ned i kasserollen.. :S )
Krimp Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 JEg har ikke tall på hvor mange ganger jeg glemte at jeg kokte flasker i ammetåka
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Hi hi hi! Det der er en klassiker! Søskenbarnet mitt og jeg snakket om det i går- vi har begge to gått på den smellen der! D er i grunn ganske skummelt, jenter i barseltåka bør ha forbud mot koking av flasker når de er alene hjemme!!!
mamman til to gutter Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Jeg har kjøpt meg en eggeklokke (heter det egentlig det??), jeg setter på ringing etter ca10min eller noe når jeg skal koke utstyr. Er veldig greit har jeg funnet ut etter å ha glemt et par kjeler med smokker og pumpeutstyr...
Gjest Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 HAr du mikrobølgeovn? Det lureste kjøpet jeg har gjort er mikrosterilisator! Koster 300kr, og slipper å gjete kokende vann i kasseroller
Lykkekløver Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 Enig med Eileithya, mikrosterilisator er en av de lureste tingene jeg noensinne har kjøpt. 4 min i mikrobølgeovnen og det er sterilisert. Det gjør seg selv. Ingen brannfare og superlettvint! Genialt!!
♥Spirevipp♥ Skrevet 2. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. november 2007 Ja, kanskje det er tingen for meg....det er ikke første gangen jeg glemmer at jeg koker flasker, men de andre gangene har jeg hatt lokk på som har gjort at jeg har hørt kjelen!!! Tror jeg skal kjøpe en sånn microsterilisator!
pink1254788 Skrevet 2. november 2007 #11 Skrevet 2. november 2007 Redningen her har vert at vi har induksjonstopp. Jeg har klart å reise på butikken mens kjelen stod til koking (hadde ikke begynt å koke ennå, så jeg hørte den ikke). Hvis noe står og fosskoker i en viss tid, så skrur platetoppen seg av. Så hvis noen skal gå til anskaffelse av ny komfyr, så anbefaler jeg induksjon på det sterkeste!! Konge fornøyd;)
♥Spirevipp♥ Skrevet 2. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 2. november 2007 OI! Så genialt da....vi skal ha dette når vi flytter inn i nye leiligheten vår! Den er også mest barnesikker, da man ikke brenner seg på plata!
Kanutte og prinsen Skrevet 2. november 2007 #13 Skrevet 2. november 2007 Hvor kjøper en sånn sterilisator til microen?? Hørtes jo helt genialt ut! Jeg har nemelig også glemt kokende utstyr en million ganger nå.... setter også på klokke på ringing, men glemmer jo stadig det også... hehe.... skikkelig i ammetåka med andre ord. Godt å høre at det er flere =)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 2. november 2007 #14 Skrevet 2. november 2007 Har klart å ødelegge flasker med mikrosterilisatoren å jeg da, hehe. Glemte å ha i vann å satte den inni. Lettere deformerte når de kom ut ja.. Kjøpte min på nett jeg, husker ikke adressen, men kan se om jeg finner det ut. Kostet 200 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå