Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Når en tar tempen under armen, skal en da legge på noen grader eller no?
ragna Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 korrekt! men du skal ikke stole blindt på tempen du får under armen. beste plassen er i stumpen selvsagt. men man får også ganske korrekte målinger i øret også. bruk helst egnet redskap i øret da
Gjest Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Hvor mange voksne måler egentlig tempen i rompa...?? -kjenner en bare jeg.............
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 HI her: En 15-åring vil ikke ha den i rompen, dessverre.....
Gjest Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Legg til en halv grad... Jeg har skaffet meg et øretermometer, er det godt nok på sykehuset så er det vel godt nok hjemme også...bruker det på oss voksne, guttungen på 9år og hvis 2 åringen har feber og jeg helst ikke vil forstyrre henne når hun sover, ellers måler jeg i stumpen på minsta som er baby og 1åringen når hun er våken.
ragna Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 antallet aner jeg ikke. men det er der de mest korrekte målingene tas. måtte stappe den i ræva en gang på legevakten, men det var helt sikkert fordi gestapo-legen hadde ett horn i siden til meg fra før av..
Gjest Skrevet 1. november 2007 #8 Skrevet 1. november 2007 finnes det ikke slike man kan putte under tunga å da, det de brukte på meg på sykehuset:) kanskje litt kjekkere enn å få ett i stumpen;)
Avisa Skrevet 1. november 2007 #9 Skrevet 1. november 2007 Tja, men kanskje han som ble målt før deg likte best å få målt tempen i rompa???
Gjest Skrevet 1. november 2007 #10 Skrevet 1. november 2007 om du mener til meg bruker de plastlommer utenpå målet på sykehuset:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå