Gå til innhold

Noen som har ME her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fungerer det som aleneforsørger og å ha ME?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utmattelsessyndrom.

Skrevet

Ja, å så??!

Skrevet

Ka mene du me guri-elise?? oi.. Skjønner du ikke liker d da.....kunne egentlig spart deg den kommentaren! Tror ikke jeg liker DEG!

Syns faktisk navnet er fint jeg!

hah!

Skrevet

Jeg synes heller ikke det var så veldig fint navn, man må jo få lov til og si menningen sin.

Skrevet

Hvorfor i hællvette skal en anonym her inne på forum si meningen sin, når jeg overhodet ikke har spurt om den!!!!???

Syns dere for hællvette bare kan drite i det jeg!!

Skrevet

Det er jo ikke vår skyld at du har valgt et mindre pent navn til dattern din. Minner meg litt om Guri Skanke..

Skrevet

men herregud folkens det e jo ikke spm om navnet her da!!

Skrevet

Sorry at jeg valgte d navnet jeg likte best da hællvettes jævler!Tror jeg hater dere!!

Vær så snill å slutte å rakke ned på dattra mi! Tror dere ikke jeg blir lei meg kanskje!

Skrevet

Drit i de teite anonyme her! De er bare ute etter å terge deg. Hev deg over de.

Syns du har valgt et fint navn jeg! :-)

Skrevet

De terger meg ikke, de gjør meg forbanna...så de har oppnådd den teite hensikten sin med glans!

Skrevet

hver son smak ja, men må jo i samme slengen innrømme at jeg synes også navnet er helt fryktelig... sånn, dagens eder og galle er ute!

Skrevet

Jeg synes Guri Elise er et fint navn, og tror de som rakker ned på navnet har valgt grusomme navn til sine barn.

Og jeg tør faktisk å signere med nicket mitt, i motsetning til andre her!

(Beklager at jeg ikke kan svare på spørsmålet, men ble bare provosert av idiotene her som misbruker at de kan trykke anonym) Synes det er mange teite folk på disse forumene.

Gjest anouschka with Love
Skrevet

Hei!

Tilbake til ME. Jeg har hatt dette og idiopatisk hypersomni siden 1998, ble "kronisk frisk" for 12 mnd siden. Syk i 8 år. Under denne tiden var jeg alene med sønnen min som nå er 10 år. Det har vært utrolig tøft!!

Er så vanvittig glad for å kunne kjøre bil og slippe sterke medisiner. Å være frisk er fantastisk!!

Trenger du råd for behandling så send meg melding om du vil :).

Skrevet

Fy f!

Hvorfor må alle være anonyme når de skal si stygge ting"!!!!

Eder og galle.... Ser vel ut som eder og galle selv du tenker jeg kjære søte anonym me piasawakosten oppi ræva:D Haha, in your face:)

Skrevet

Jeg skal utredes for ME, vet ikke om jeg har det, men det eer bedre å sjekke. Hadde vært fint å vite hva jeg skal igjennom under utredningen. Blir man veldig mye mer sliten av å utredes enn å leve sånnn som det er nå? Hvor har du blitt utredet?

Skrevet

jeg har ME, fikk diagnosen for litt over ett år siden, men hatt det lenge før det.

Er ikke alene med barnet, selv om det føles slik en gang i blant.

Tror det er veldig slitsomt uansett om man er alene eller ei, pga. at man er så sliten hele tida.

Men blir nok enda mer utmattet kanskje når man er alene, og det å gå med konstant dårlig samvittighet, fordi man ikke kan gjøre alt man vil sammen med barnet fordi man er for dårlig/syk...

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...