krabbetrollet Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Hvor kan jeg få tak i det? Tenker på tynne ullvotter, evt. hansker. Noen tips?
Gjest Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Der de selger reima-klær hvertfall. Kjøpte ett par kjempemyke reima-votter der i dag, tynne ullvotter. De kjentes kjempegode ut, måtte ha for han er alltid så kald på fingrene etter å ha sovet ute i barnehagen:)
Mom2Two Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Polarn O. Pyret har gode ullvotter. Det har også Janus *(Bogerud f.eks) og Reima (BodyShop). Man holder seg mye varmere med votter enn med hansker.
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 jeg syns troll sine er kjempe gode! kjøte de til sønnen min når han var 1 1/2, og han hadde aldri noe problem med å gripe ting med de. men jeg vil anbefale deg å prøve på vottene og se hvem som sittter best, disse små har jo ikke like hender:)
krabbetrollet Skrevet 2. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2007 Ja, det er nok lurt å prøve på, ja :-)
Mille** Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 Trollvottene er kjempegode, og ganske tynne egentlig, så man greier fint å holde spaden f.eks med de på. Varme er de også. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå