Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Jeg har ventet på mannen i noen år nå. For ca et halvt år siden, mente han at han var litt klar. Han har vinglet fram og tilbake siden da. Vi har kuttet ut prevansjon, men ikke egentlig prøvd veldig mye i eggløsningsperioder. Jeg har egentlig ventet enda litt på at han skal engasjere seg og vise at han virkelig er klar. Men dette kommer liksom ikke. Så nå lurer jeg da på om jeg vil at vi skal være prøvere uten at han vil snakke om det og engasjere seg.. Eller om jeg skal vente enda litt?? Jeg vet jo forsåvidt at han vil bli glad og ivrig når det først skjer, men er blitt litt usikker om jeg presser han til å si at han er klar.. og det ønsker jeg jo ikke. Hva tror dere jenter??? Skal jeg vente enda en stund, til ha blir skikkelig klar??
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Han er jo sikkert klar visst dere ikke bruker noe prevensjon eller prøve å forhindre at du ikke blir gravid.. så jg skjønner ikke helt problemet ditt her?!? Ikke alle mannfolk er i hundre når de vil prøve å få en liten en..Så han er nok klar..
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Det jeg ønsker er at han viser engasjement. Jeg ønsker ikke at det blir som om at det er jeg som ønsker et barn, og det blir mitt prosjekt. Jeg syns det hadde vært koselig om vi kunne snakke sammen om prøvingen, og drømme oss bort i tanker om graviditet og barn. Nå har jeg snakket noe mer med han, og han tenker mye mer enn han sier til meg. Da han lå i senga og bare drømte, spurte jeg han hva han tenkte på. Og svaret kom kjapt; jeg tenker på hvordan vi får det når vi får barn, om vi kommer til å kose oss like mye som vi gjør nå.. osv.. Så nå er jeg fornøyd, selv om jeg vet at han ikke kommer til å være like engasjert hver gang jeg spør han. Jeg spurte han også om han ønsker at det skal skje, uten at jeg snakker så mye om det og at han trenger å si at nå prøver vi. Og det ble han glad for. Jeg tror det er litt skremmende for han enda. Han vet egentlig ikke så mye om graviditet og barn, så han har begynt å spørre meg mer.. Og det liker jeg! Så da håper jeg bare vi får et aktivt sexliv i uka som kommer, da jeg har eggløsning. God helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå