Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Heisann, er i uke 33 snart og er plaget av sterke kynnere når de kommer, sist trodde jeg nesten fødselen var i gang for jeg fikk rie lignende smerter i ryggen, men legen mente det var sterke kynnere. Jeg har hatt kynnere i magen en stund men nå er det gått over til ryggen. Er det flere som sliter litt med dette? Er det noe som kommer til å vare helt frem til fødselen eller er det et tegn på at fødselen nærmer seg...?
e-lin Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Heisann! Dette lurer jeg på også. Har hatt det akkurat slik som du beskriver i natt og i hele dag...må si jeg til tider har vært nervøs for at fødselen var i gang i dag, men regner med at det er kynnere siden de har vært så uregelmessige. Er 31+1.
Athravil Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Eneste som kan svare på det er om du ringer og prater med føden. Mener de det er grunn til å få sjekket det nærmere ut så sier de at du skal komme på sjekk. De vet stort sett mer om slike ting enn fastlegen. JM min sier at man alltid skal ringe føden om man merker at "normalen" endrer seg, har man få kynnere og plutselig mange så er det ok å ringe. Har man aldri smerter og plutselig får smerter bør man få det også sjekket.
Gjest Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Er ikke det et positivt tegn da kanskje? Har ikke vonde kynnere, men de er ganske sterke og magen blir knallhard, og jordmor sa at det kunne godt bety at riene mine blir like sterke og gode... Og det er jo bra! Jeg tenker ihvertfall at det er logisk at riene ligner litt på kynnerne... Men som sagt er ikke mine så vonde, så kan ikke gi noe direkte svar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå