Plutseliten :) Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Etter triste innlegg og frustrasjon må jeg fortelle om noen gledelige ting også ) Det har vært en fantastisk nydelig solskinnsdag ute idag.Minstemann og jeg gikk tur på et sted som heter Bærums Verk.Der er det elv og en foss,nydelig tursted..stille og rolig...vi matet endene,så på skulpturer av dyr,vi shoppet i lille sjokoladebutikken-de beste sjokoladekonfektene som finnes. Vi satt i sola og spiste bolle og tittet på livet.Og fant en flott tre-uro med helikoptere på, i en bittebitteliten lekebutikk. Vi fikk vedtak på kontantstøtte idag,og jeg er så heldig at jeg har muligheten til å kunne være hjemme et år til med gutten min Og nå skal storesøster og jeg på foreldremøte på håndballen...der skal det nemlig planlegges Praha tur i påsken...en stor håndballcup de skal spille i ) Og så....skal jeg nyte sjokoladen Glemte å nevne...at sprøytestikkingen går greit,merker ingen bivirkninger,annet en irritasjon på stikkstedene...men det går seg til !! Heldig jeg eller? ) Klem
Bægge dætern Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 ja du er heldig : ) for du er velsignet med evnen til det positive! jeg har bare lest den andre tråden og jeg syns du fortjener en stor klem og vær stolt av deg selv !!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Så godt å høre om din deilige dag!!! Livet er virkelig til for å nytes, når det faller seg slik, og heldigvis er de dagene flere enn de dårlige:-) Hørtes så koselig ut, med både Bærums Verk, sjokolade og boller i solen:-) Sånne dager gir bare lys og varme i kropp og sjel:-) Og flott at sprøytestikkingen går greit - det unner jeg deg virkelig! Og ja, du er heldig:-) Og vet du hva? Det er jeg også:-) Klem fra meg til deg
Maud Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Godt at det er rom både for de triste historiene og frustrasjonene og for rapporter om at livet er bra og at sola skinner. Når jeg leser din beskrivelse av dagen gleder jeg meg til å være i permisjon igjen. Seks jobbedager igjen, så er jeg også der :-) Fint at det ikke er andre bivirkninger enn lokal irritasjon ved stikkstedet. Det er jo ikke rare greiene sammenlignet med hva du opplevde i forrige runde.
Karomamma Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Så herlig!! Det høres bare helt topp ut, kos dere i helga også. Det er meldt knallvær Bra at det går bra med stikkingen, oss optimister imellom
phantomet Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Så herlig det er å lese om den flotte dagen deres! Jeg blir rett og slett glad av det! *smiler* Kanskje vi skal ta oss en tur til Bærums Verk sammen? Det finnes ikke et koseligere sted i førjulstiden som jeg vet om ihvertfall... Og den sjokoladen..oioioi Når det gjelder sviingen etter sprøytene så skulle jeg ønske at du slapp den også jeg, men at det er mye bedre enn forrige runde er jo grunn til feiring bare det...
Plutseliten :) Skrevet 2. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2007 Javisst vil vi dra på tur med dere Er ikke lange turen til Bærums Verk. Og et sted som er like koselig i førjulstiden er Hadeland Glassverk....med nissehus,julehus,honninghus,lysstøperi og masse sjokolade Og da kan vi kjøre hest og slede med gutta ) Sviinga er ikke verre enn et vepsestikk,det går over på en halv times tid...og har fått en kjølepose fra produsenten som hjelper litt. Og i forhold til hvordan det var sist er dette bare småtteri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå