Gå til innhold

litt utenom spm men....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet som man farger håret med mørk askeblond, om det da blir rødlig? er det rødt i askeblond?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ask er helt uten rødt.. Men det kommer jo an på underlaget ditt da, om du har rødt i det.. Da kan det skinne igjennom. Men ask er bygd opp på blåpigmenter,og ikke rødt.. :)

Skrevet

takk

har litt rødt fra før. Vil det skinne igjennom om det er permanent farge også??

Skrevet

Kanskje ikke med en gang,men etterhvert som fargen "slites" kanskje.. Er helt umulig å si,siden jeg ikke ser på deg! :)

Og om det er hjemmefarge det er snakk om,er det også vanskelig å si åssen sluttresultatet blir. Men husk at om du har farget hår fra før, så vil fargen bli mørkere enn det som vises på pakken.. :) Blei litt mye det der..

Skrevet

er farget kobber fra før. tror jeg tar sjansen. det er sånn hjemmefarging hvor en farger først og tar striper etterpå

Skrevet

Er bare å farge det! :) Jeg kan jo garantere deg at stripene blir rødlige.. :) Kos deg med farge!

Skrevet

blir stripene røde. hjelp!!!!!!!

 

takk for svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...