Gå til innhold

Hei jenter!


Anbefalte innlegg

Skrevet

har prøvd å bli gravid siden juni/juli, med mitt tredje barn, og min samboers første..siden jeg hadde en betennelse i livmor området, i fjor høst, er jeg innkalt til undersøkelse og evt utredning med min samboer ved sykehuset her...denne uken har jeg fått 2 positive billigtester(gravid) og en enda mer positiv eggløsningstest(den siste, som jeg tok igår) var veldig sikker på at jeg skulle ha problemer med å bli gravid..men gitt..ble visst det likavel...i en alder av 36..testet veldig tidlig da, 10,11, og 12 dpo...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!

Så fint at det viste seg å bli lettere enn du trodde! Ønsker deg lykke til med svangerskapet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...