Annalina Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 har prøvd å bli gravid siden juni/juli, med mitt tredje barn, og min samboers første..siden jeg hadde en betennelse i livmor området, i fjor høst, er jeg innkalt til undersøkelse og evt utredning med min samboer ved sykehuset her...denne uken har jeg fått 2 positive billigtester(gravid) og en enda mer positiv eggløsningstest(den siste, som jeg tok igår) var veldig sikker på at jeg skulle ha problemer med å bli gravid..men gitt..ble visst det likavel...i en alder av 36..testet veldig tidlig da, 10,11, og 12 dpo...
jenkas69 Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Gratulerer! Så fint at det viste seg å bli lettere enn du trodde! Ønsker deg lykke til med svangerskapet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå