Amanda- Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 vi har ikke barn fra før... har termin 6.nov. kjøper dere farsdags gave da? eller?
Ein T Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 nope. får venta t han blir far. skal tidsnok få bruke penger på det. hehe...
mamma&urokråka Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Det er hyggelig å gi litt spesiell oppmerksomhet på dagen, men å kjøpe gave syns jeg egentlig er litt tullete. Har ikke sansen for alle de "dagene" man skal feire nå for tida. Selv har jeg pleid å lage til en koselig frokost/middag for mine foreldre, eller gjøre noe annet litt hyggelig. Arrangere familiedag med tur i skogen eller noe annet kos. Syns det er så synd at man skal vise at man setter pris på hverandre ved å kjøpe ting hele tiden. Hva skal man med alt sammen egentlig? Men et tips til gave hvis du vil gi noe: Kjøp en body til babyen som du maler noe med teksilmaling f.eks. "pappa´n min er topp!" eller noe annet som er litt morsomt..? Hvis du har termin nå snart så orker du jo antageligvis ikke å stelle i stand så mye, men går jo ann å f.eks. bake hjemmebakt brød og lage noe litt ekstra til frokost en dag, eller noe sånt...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå