Gå til innhold

farsdag...?


Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har ikke barn fra før... har termin 6.nov. kjøper dere farsdags gave da? eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nope. får venta t han blir far. skal tidsnok få bruke penger på det. hehe...

Skrevet

Det er hyggelig å gi litt spesiell oppmerksomhet på dagen, men å kjøpe gave syns jeg egentlig er litt tullete. Har ikke sansen for alle de "dagene" man skal feire nå for tida. Selv har jeg pleid å lage til en koselig frokost/middag for mine foreldre, eller gjøre noe annet litt hyggelig. Arrangere familiedag med tur i skogen eller noe annet kos. Syns det er så synd at man skal vise at man setter pris på hverandre ved å kjøpe ting hele tiden. Hva skal man med alt sammen egentlig? Men et tips til gave hvis du vil gi noe: Kjøp en body til babyen som du maler noe med teksilmaling f.eks. "pappa´n min er topp!" eller noe annet som er litt morsomt..? Hvis du har termin nå snart så orker du jo antageligvis ikke å stelle i stand så mye, men går jo ann å f.eks. bake hjemmebakt brød og lage noe litt ekstra til frokost en dag, eller noe sånt...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...