Gjest Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 hentet snuppa halv fire i dag i barnehagen (hadde litt å gjøre i dag :s) og reiste på butikken rett etterpå for å kjøpe noe til meg og henne. Sambo er å fikser på en bil så han er ikke hjemme før sent på kvelden. Begynte å lage middag (koke poteter) og hvit saus med fiskeboller i og jeg ble ikke ferdig før NÅ ... er det jeg som er treg til å lage mat? hehe De spiser i 14- 14:30 tiden i barnehagen og hun er sjeldent sulten før ved 17 tiden, er det for sen tid å la ei på 2 år spise middag?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Jeg eller gubben pleier som regel å slutte 3 på jobb og da står vanligvis maten på bordet her mellom 4 og halv fem. Jenta vår er 2,5. Vet hun spiser godt i bhg og de har frukt i 2-tiden så jeg slapper av med å la henne spise både halv fem og fem også. Blir det så sent som fem så blir det som regel bare yoghurt/frukt til kveldsmat for da orker hun ikke så mye (pleier å spise kveldsmat til barnetv og legge seg etterpå). Men skulle hun (skjer nesten aldri) være sulten før middag (mens vi lager den) så får hun heller litt frukt eller bittelitt kornflakes (uten melk) mens hun venter. Går helt bra )
☆Pacific sunset☆ Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Tror rundt kl 17 er en fin tid når de får frukt ved 14 tiden. Vi spiser som regel rundt 17-1730.
meg & to små vampyrer Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Vi spiser vanligvis 17.30-18tida.
Verbena Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Vi spiser når middagen er ferdig =P Hehe... når jeg er på jobb springer jeg først i en barnehage(er aldri de før 15.55) også forter vi oss videre i neste barnehage(de ligger rett ved siden av hverandre å vi bor nært) så er ute derfra ca 16.20-16.30. Så er det hjem, ordne litt, lage middag osv... den er aldri ferdig før kl 17 uansett hvordan vi gjør det. Ungene spiser i barnehagen ca 15.00 så er ofte vi legger middagen til barne-tv å lar den være kveldsmat!
Gjest Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 Spiser som regel middag kl 16.30 her. Ungene spiser frukt og brødmat mellom 14 og 15 i barnehagen, og knasker frukt/ grønnsaker mens eg lager middag. Blir kl nærmere 17 før middagen er klar, er det ofte dei ikkje vil ha kvelds.
Libido- Skrevet 1. november 2007 #8 Skrevet 1. november 2007 Spiser alltid kl 16. passer fint sånn med både jobb og bhg.
Mom2Two Skrevet 1. november 2007 #9 Skrevet 1. november 2007 Vi spiser ikke før nærmere kl. 18, noen ganger senere også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå