Dægern døtte Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Ikm i morgen, så sendte mann min på apoteket i dag..(har litt angst for det selv he,he) Ba ham kjøpe en CB test, men han kom hjem med noe som het Aco graviditetstest i steden. Der dukket det opp et svakt kryss, men definitivt et kryss:-) Regner med at den er like pålitelig som alt annet! ..........da går det mot julibaby for oss!
Rafi Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Gratulere så mye og lykke til med svangerskapet
Dægern døtte Skrevet 1. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2007 ....å ja for ikke å glemme MASSE babystøv til alle som nettopp har begynt å prøve og gamle travere...hehe***********************************************************************************************************************************************************************************************************************************
mammaen til Benjamin :) Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Gratulerer så mye!!! Utrolig gøy! Masse lykke til videre! Så suger jeg til meg babystøv da! Er 6 dager over IKM, men bare neg tester desverre..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Gratulerer såååå mye!! Kos deg masse med den voksende magen, og lykke til med svangerskapet. Suger til meg litt babystøv jeg;)
Giinaღ Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 GRATTIS til deg også, Hegemor :) Husker deg fra forrige pp. Jeg testet også pos i går og i dag. Da ses vi vel i 1. tri. Lykke til i svangerskapet!!!
Dægern døtte Skrevet 1. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. november 2007 Takk alle sammen! håper vi snart ses på 1 tri......:-)
soooz Skrevet 1. november 2007 #11 Skrevet 1. november 2007 Grattis :) Juli baby her også Ska vi henge litt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå