Gå til innhold

Dib eller Bim?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det jo 1 mnd siden jeg fikk gutten min, men jeg vet jaggu ikke om jeg gidder å hoppe over til dib.... Damene der inne er jo helt krakilske!!!

 

Det er så mye drittslengingog barnslig tøv at jeg blir helt satt ut. Jeg tror jeg får "fake" en graviditet og bare bli her inne hvor folk har sånn noen lunde folkeskikk....

 

c",)

 

sniiille bim-damene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hører flere si det samme som deg! Og hysteriet der inne får visst hysteriet her inne til å virke som blåbær.. Sånn helt vilt visstnok.. Har hørt om mange idioitiske ting der inne..

Bare bli her med oss da vel! :)

Skrevet

Man blir vant med det :-) å man lærer fort at dette er en internettside der det er mange merkelige å psyke mennesker som svarer når du spørr om noe.

Har en gutt på 5 uker nå, men er enda her inne å skriver. har gått gravid 2 ganger å vært flittig bruker av bim så jeg har litt "tilhørighet" her inne selv om jeg ikke er gravid føler jeg.

For 18 mnd siden gikk jeg inn på dib, å det er faktisk veldig fint å være der inne også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...