Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt på denne. Har akkurat begynt å spise de selv..

Skrevet

Jeg spiser også disse..har vell gjort det de siste to ukene nå. Å fy som de smaker! Er jo bare såvidt at jeg skal få de ned jo..

Skrevet

Jeg har kjøpt disse kapslene, men får ikke til å svelge dem. De smaker jo pyton, og kommer opp igjen med en gang her:( Synd da, for de kosta jo ca 180 kroner...

Skrevet

Jeg tar disse kapslene jeg også(begynte sist mandag), tar det alltid med litt vann/melk eller lignende.

Vi får håpe de gjør underverker:-)

Skrevet

Tar også disse, og de smaker forferdelig! :( Har tatt de i 2 uker og har fått veldig masse kynnere etter jeg begynte, ellers kjenner jeg ingen forskjell...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...