majsenna™ Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Dytter litt på denne. Har akkurat begynt å spise de selv..
des.baby07 Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Jeg spiser også disse..har vell gjort det de siste to ukene nå. Å fy som de smaker! Er jo bare såvidt at jeg skal få de ned jo..
nenna34 m/desemberbaby Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Jeg har kjøpt disse kapslene, men får ikke til å svelge dem. De smaker jo pyton, og kommer opp igjen med en gang her:( Synd da, for de kosta jo ca 180 kroner...
Gjest Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Jeg tar disse kapslene jeg også(begynte sist mandag), tar det alltid med litt vann/melk eller lignende. Vi får håpe de gjør underverker:-)
lillemor og lillebror Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Tar også disse, og de smaker forferdelig! Har tatt de i 2 uker og har fått veldig masse kynnere etter jeg begynte, ellers kjenner jeg ingen forskjell...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå