Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 har i perioder løs mage over flere dager, deretter er jeg fin, så blir den løs igjen! har aldri gått på "bommelommen" hver dag, har hatt litt trøbbel! men er det farlig for barnet å være så mye dårlig i magen som jeg er? er jo avhengig av do i nærheten... fææælt! takk for svar...
<3LillePrins<3 Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 jeg vet dessverre ikke. men uansett hva du får i deg av mat og hvor lenge du klarer å holde på det.. så får nok bebisen den næringen han trenger! det sa legen til meg hvertfall, fikk nesten ikke i meg mat de første månedene!! men om du er usikker, så kan du høre med legen eller føden kanskje prøve å spise noe med masse fiber i eller liknende?? good luck
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Så lenge du får i deg nok væske, så ville jeg tro at det ikke er noe å engste seg for. Men ubehagelig er det jo! Hør med legen din hvis du er usikker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå