kokosyklus Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Jeg er 26 uker nå og har dermed begynt å få ganske størrelse på magen. Merker kynnere ganske godt nå. Kjenner det strammer og at det blir vanskelig å gå, men det gjør ikke vondt. Hva er ofte? Jeg har lyst til å vaske badet og rydde her, men med en gang jeg resier meg opp får jeg en kynner. De varer sikkert bare ca 20 sek til et minutt. Jeg vet ikke hvor lang tid det går imellom. men når jeg er sliten etter en full dag på jobb( går hele dagen) kommer de sikkert to ganger eller fler i timen... Bør jeg ta det med ro da? Jeg vet jo det ikke er farlig, men det er vel kanskje ikke bra å starte på husrengjøring? Eller er det kanskje helt vanlig? Takknemlig for svar:)
Sunniva78 har to små Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Dette lurer jeg også på... Merker jeg har fått endel kynnere nå siste par ukene. Er mest når jeg er i aktivitet, og det er litt ubehagelig! Håper noen har litt peiling!
sydilla Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 to i timen er ikke så mye så lenge det ikke er sånn hele dagen/hele kveldene - men det er i alle fall all grunn til å ikke ignorere at kroppen reagerer med kynnere hvis du begynner med husvask etter en lang dag på jobben :-) Da trenger du mao å hvile deg og la gubben ta huset ;-)
kokosyklus Skrevet 1. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2007 Jeg har planer om å hvile nå. Fikk flere kynnere i det jeg vasket badet og støvsugde stua:) Støv får være støv en liten stund til, nå spiser jeg middag og skal kose meg resten av kvelden,. Har fri en uke nå, ikke noe å stresse med! Godt å høre noen si jeg skal ta det med ro altså! Tusen takk:)
indianeren Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Jeg er i uke 25 og har i mange uker hatt mye kynnere. Da det begynte å bli for gale (5/7 i timen) fikk jeg sykemelding i 1 mnd. Dette var lenge etter jeg startet med kynnerne og magesmerter så det tok veeeeeldi lang tid før legene reagerte.
kokosyklus Skrevet 1. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2007 Hvor lenge varte disse kynnerene, indianeren?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå