Gå til innhold

Vier mamma buksene fra hm seg mye ut??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe mine første mammabukser, har vært på hm og prøvd noen der (dongri). Kan ha både str 36 og 38, så jeg er litt usikker på hvilken størrelse jeg skal ta. Er det lurt å ta 38 slik at jeg har noe å " vokse" i? Vier de seg mye ut når jeg bruker de??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaler deg å kjøpe den som sitter best over hoftene og rumpa.. De har lett for å skli ned, hvertfall de med sånt stoffstykke over magen.. Er ikke så behagelig å bruke belte når man er gravid, så lønner seg at buksa holder seg oppe av seg selv :) Det er hvertfall min erfaring.. Og dongeri vier seg jo ut ellers, så tror nok mammabukser i dongeri også gjør det..

Skrevet

Hei, jeg har funnet ut det att det egentlig er mer økonomisk å kjøpe noe som man kan vokse litt i.Forutsett att buksa sitter da! Spesielt hvis man ikke vil bruke så mye på gravide-klær! Personlig liker jeg stoffbukser fra hm. Kan jeg heller kjøpe en litt stor bukse med god stretch, er uansett mye mer komfortabelt med klær som ikke strammer så mye! =)

Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt en strech-olabukse på H&M som satt som et skudd u butikken.Men etter å ha brukt den kun noen timer er den allerede slaskete...spesielt kjedelig at den sitter dårlig i overgang olastoff-joggebuksestoff - ser ut som om jeg har valk rundt livet:-( Men den var i str S-L, ikke de nummererte størrelsene. Jeg skal ikke kjøpe flere H&M-bukser....

Skrevet

Jeg har olabukse fra H&M og er fornøyd med den, den vider seg litt ut etter bruk, men tar seg inn igjen ved vask. Har ikke opplevd større problemer med den, annet enn at jeg syns overgangen mellom olastoffet og bomullsstretchen klemmer litt (blir så stor forskjell på stoffene).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...