Mammapudding Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Tror Leah er blitt en skikkelig mammadalt, og det er jeg ikke særlig fornøyd med..Har helt siden hun ble født vært mye sammen med både pappan, tanta og mormora..Tanta har sittet barnevakt noen timer av og til og det har gått fint. Men i det siste så gråter hun når hun er hos andre og blir bare blid igjen hvis jeg tar henne. Jeg tok en dusj mens pappan skulle kose seg med henne, men hun hylskrek hele tiden og når jeg kom ut av dusjen og tok henne var hun helt rød og svett..Men med en gang jeg tok henne begynte hun å smile å prate..Er jo slitsomt for meg og sårt for pappan at hun bare vil være hos meg. Noen som har erfaringer eller råd?
oktoberjentene;) Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Vil bare si at jeg har det på samme måte.litt slitsomt..... dytter denne litt jeg.. kanskje noen andre som har noen råd????
Mammapudding Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2007 Hvor gammel er Noah? Håper det bare er en fase som går over..snart:)
Mammapudding Skrevet 1. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2007 Hehe, så nettopp innlegget ditt:) Han er vel 4 mnd da:) Hvor lenge har det vært sånn hos dere?
oktoberjentene;) Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Hehe.. han er ikke 4 mnd ennå.. en uke igjen hehe.. men snart.... merket det først denne uken her...... pappan skulle bade og legge noah på tirsdag for første gang helt alene hjemme.. jeg skulle få litt alene tid på shopping det gikk meget dårlig.. han hyyyylte fra jeg dro og til jeg kom hjem =( samme skjedde i dag når han var hos mamman min.. jeg skulle bare hente søstra mi på skolen... hyyyylte helt til jeg kom tilbake.... stakar lille gutten min.... puh... går aldri lenge fra han.. men hadde håpet mannen min kunne ha han i 2 timer uten problemer da.. puh.. men dengang ei...
Mammapudding Skrevet 1. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2007 her er det også bare den siste uka hun har vært sånn..ja, kanskje de siste 2 ukene..Hun var skikkelig sur hos søstra mi og det har hun jo ikke vært før..Å ikke minst hos pappan sin..Er jo skikkelig slitsomt å ikke kunne ta en dusj engang mens pappan passer henne for hun hyler sånn:( hun hyler jo så hun nesten kaster opp også, skjønner ikke hvorfor. Har jo helt fra fødselen vært flink å gi henne fra meg for å unngå at hun skulle bli sånn mammadalt, hehe..funka dårlig det da ;-)
oktoberjentene;) Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 Ikke godt å si hvorfor det plutselig skal bli sånn .... når jeg tenker etter så er det ikke første gangen han hyler mens mannen min passer han da... har ikke kunnet tatt meg en ettermiddags hvil engang.... vel vel... aner ikke hva vi skal gjøre med det =/ håper det retter seg etterhvert da =) kanskje noen andre her inne vet om noe smart ?? hm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå