Gå til innhold

noen her som har hatt normal mensen,men alikevel vært gravide??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan fant dere det ut da?

Og merket dere ingen ting??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merka ingenting før æ va 13 uker på vei, da fikk æ styrt blødning. dro te lege å da kunne dæm si at æ va gravid.. trud et øyeblikk det va skjult kamra. gikk heldivis bra, har en sønn på 6 mnd.

Skrevet

flere?

Skrevet

Merket ikke noe før jeg kjente liv inni meg. Hadde mensblødniger til vanlig tid de fem-seks første mnd.

Skrevet

flere??

Skrevet

Jeps.. hadde mens de første fire mndr forrige gang,

fant ut 11+5 på vei fordi jeg havnet på sykehuset med magesmerter som de trodde var blindtarmen... men det var lille K.

Denne gangen har jeg foreløpig hatt de tre første mndr, er 14+3, men fant det ut allerede 3+6 fordi jeg bare VISSTE at alt hadde klaffet på bryllupsreisen... Vi brukte også "alle triks i boka"....Kjøpt gravtesten dagen etter "treffet", i Alanya faktisk... Hehehehe...

Skrevet

vil gjerne høre om flere jeg=)

Skrevet

nei,er nok desverre ikke det.Men hadde vært artig hehe....

Men hatt en del symptomer både før og etter mens...Men men,bedre lykke neste gang.

Men artig å høre om andre,da er jo liksom aldri håpet ute...hehe

Skrevet

Jeg har ikke eggløsning i følge legen min, så jeg har ikke hatt mensen siden jeg var 17. Så fikk beksjed om at prevensjon ikke var så nødvendig for sannsybligheten for at jeg skulle bli gravid på egenhånd var veldig liten...

Så et par år senere hadde jeg veldig vondt i ryggen, og mamma ba meg ta en test... Nå sitter jeg her med verdens nydeligste sønn på 18 mnd :)

Skrevet

Du skal se du blir gravid neste mnd:)

Skrevet

hadde menslignened blødninger til mens tid de tre første mnd. var tilfeldig hos legen som fant det ut hvorpå jeg ble rimelig overasket kan du si, hadde ingen anelse. vi prøvde jo men hadde jo ingen symtomer i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...