mayaya Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Bare såvidt :-/ Ligger på senga med lappisen nå, skikkelig slapp og uggen. Mannen er hjemme og tar mini inntil videre..
lenej :o) Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2007 åå.. huff da!! men mini er frisk, å vi har vært i banken, på sparebankuka, å mini hadde vært sååå flink å spare!!
mayaya Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Det er bra! På vei til sin første million? Hihi Jeg fryser!
lenej :o) Skrevet 1. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2007 ja, han fikk peng i julegave ifjor, der det sto "her er et bidrag til din første gravemaskin" du må pakke deg inn i masse teppe!! men vet hvordan d er, skikkelig kaldt!!
mayaya Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Hehehe... Ja, ligger inntullet i alt jeg fant som man kan tulle seg inn i! Fikk en kopp te i sted her også. Men kan virkelig ikke bli syk nå ,, skal jo reise på søndagen! UUUURRRRKK-- Verste er at jeg frykter *bank i bordet* brystbetennelse
lenej :o) Skrevet 1. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. november 2007 huff.. hadde 2 brystbetennelser på de 4 dagene jeg ammet, og hadde feber opp mot 42.. skummelt!! får håpe det ikke skjer med deg!! vært på posten å henta pakke fått pilatesball idag! mini digge den!! ELLERS SÅ VASKE EG KLÆR TIL VI SKAL REISE PÅ SØNDAG, Å PAKKE JULEGAVAN se, det ble store bokstava jo....
mayaya Skrevet 1. november 2007 #8 Skrevet 1. november 2007 Makan som du får pakker da :-o Jeg fikk melding om at ei hadde prøvd å sende meg julebrus mm i posten, men hadde fått det i retur *snufs* Det hadde vært digg da.
lenej :o) Skrevet 1. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. november 2007 haha..! ja, eg får pakka hver dag jeg!! er nett-shoppoholiker, vettu...
lenej :o) Skrevet 1. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 1. november 2007 huff, du lid av samme syndromet da? ikke bra nei... oj oj oj...
mayaya Skrevet 2. november 2007 #12 Skrevet 2. november 2007 Bra for deg, men ikke for meg heter det, lenej.... hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå