Gå til innhold

Er d noen frisører her??!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om d fins noen frisører her som vet om hvilken rett man har på å få pengene sine tilbake som kunde, når man ikke er fornøyd med resultatet.

I dette tilfellet, så var jeg å skulle ta permanent i mitt hår, jeg betalte nesten1200 kr og har ingen krøller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke har fått krøller så går du tilbaken å får en ny time slik at frisøren kan få rettet det opp igjen! ....hvorfor sa du ikke noe da du satt på salongen da?

Skrevet

Problemet er at jeg ikke bor der som jeg har vær os frisøren, og jeg skal reise hjem i morgen, derfor må jeg få ordnet håret hos en annen frisør.

Hun på salongen måtte greie ut krøllene for å få klippet meg etterpå, og hun sa at etter en hårvask neste dag, så skule krøllene være der, noe som di ikke er.

Skrevet

Har du langt hår? Det kan ofte være vanskelig å få fine permanentkrøller på langt hår, og resultatet er ofte da at kunden ikke blir fornøyd... Jeg vet ikke hva du og frisøren har snakket om på forhånd, men jeg diskuterer alltid forskjellige mulige resultat med kundene mine sånn at de er klar over håret ikke alltid reagerer sånn som vi vil.

Har frisøren lovt deg et visst resultat, og det ikke ble sånn har du selvfølgelig rett til å klage. Det er vel heller tvilsomt at du får pengene tilbake, det er litt ulik praksis. (salongen vår gir aldri penger tilbake) Men om håret ditt tillater det, skal du få en ny behandling uten å betale for det. Kanskje kan en vask med god kur, evt en klipp gjøre underverker også, hvis krøllene er der men håret er for tungt. Det skal du heller ikke betale for... Vanskelig å gi noe eksakt svar uten å vite hva dere har snakket om i forkant, hvilket utgangspunkt du hadde, hva slags resultat du ønsket og hva slags resultat du endte opp med....

Men, er du ikke fornøyd har du full rett til ¨å klage!! Det er jo rådyrt å gå til frisøren, det syns jeg også, og da skal det være verdt pengene. Råder deg til å fokusrere på at resultatet ikke ble som forventet når du klager, og ikke på at det var for dyrt. (det finnes mange som angrer seg etter at de har betalt og de syns det ble for dyrt, og klager kun for å få returnert en del av summen)

Masse lykke til!!

Skrevet

Åja,slik ja. Da hadde jeg gått for å få pengene til bake slik at jeg hadde fått gjort det der jeg oppholdt meg ja! :)

Men du,etter at du har gredd håret,bruker du fingrene å rister i det etter på?

Skrevet

Det er derfor jeg synes dette er en litt vanskelig sak. Jeg har forståelse for at man ikke er berettiget penger tilbake hvis man er missfornøyd med en klipp eller en farging, men når man betaler 1200 kr for å få krøller i håret, og man ender opp uten krøller, så har man jo ikke fått det men har betalt for. Jeg sa til frisøren at hvis det var stor sjanse for ikke å få krøller, så var det heller ingen vits i å prøve.

Skrevet

Til mamma'n til Lineah.

Jeg fik beskjed om ike å gre håret når det er vått, heller lufttørke det og og presse håret sammen, slik at krøllene kom frem. Har og¨å prøvd en kjempe dyr krøllspray hos denne frisøren som heller ikke funker.

Skrevet

Okei:) ...da er det ikke du som drar dem ut heller:) Jeg ville hatt pengene tilbake ja!

Skrevet

Tusen takk for svar og forståelse:)

Skrevet

Da forstår jeg det sånn at frisøren har ment at hun skulle greie å lage krøller i håret ditt.... Hmm, det beste hadde nok vært å be om en ny behandling, gratis... Men siden du ikke bor der eller har mulighet til å gjenoppta behandlingen nå, må du nesten snakke med frisøren å få til en ordning. Det kan jo hende du får pengene tilbake også, u nder slike omstendigheter, det er det ensten bare vedkommende som kan svare på. Eller du kan prøve å få til en avtale om å få en ny behandling om 2 uker f.eks hvis du har mulighet til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...