Gå til innhold

kan jeg ha hatt en SA??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk mensen på dag 35 i syklusen denne mnd.

Vanlig er den på 28 dager.,men de siste gangene har den økt med 1 dag eller 2.

Gangen før dette var det på dag 32.Så nå gikk det ennå 3 dager.

 

Hadde mye stikninger før mens.Kom væske ut av brystene(noe det ikke har gjort siden jeg slutta å amme for 1,5 år siden)

Fikk så mensen.

Men er så øm i magen.Litt små kvalm,Og veldig trøtt.

Ikke pleid å være så øm i magen ved mens tidligere....Blør normalt mye,om ikke litt mere...

Så kanskje jeg har vært gravid uten å vite det,og mistet føre jeg testet??

 

Aner ikke jeg altså,bare en liten teori.

Kanskje noen som har opplevd lignende??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...