storebror og junibaby=) Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Fikk mensen på dag 35 i syklusen denne mnd. Vanlig er den på 28 dager.,men de siste gangene har den økt med 1 dag eller 2. Gangen før dette var det på dag 32.Så nå gikk det ennå 3 dager. Hadde mye stikninger før mens.Kom væske ut av brystene(noe det ikke har gjort siden jeg slutta å amme for 1,5 år siden) Fikk så mensen. Men er så øm i magen.Litt små kvalm,Og veldig trøtt. Ikke pleid å være så øm i magen ved mens tidligere....Blør normalt mye,om ikke litt mere... Så kanskje jeg har vært gravid uten å vite det,og mistet føre jeg testet?? Aner ikke jeg altså,bare en liten teori. Kanskje noen som har opplevd lignende??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå