Gulosten™ Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Selv om situasjonen ikke var så fryktelig morsom, så var kommentaren det. Ida Fien vår kastet opp på morrakvisten, gråt og var veldig lei seg. Hun kikket ned på den lille kladden hun hadde hostet ut, der det var litt rester av gulerot som hun hadde spist dagen før. Så hikstet hun: "Gullelota ville ikke væle i magen min mele, mamma...." Jeg lo så jeg nesten skreik:P Nå har hun ligget på gulvet (!!) og sovet i 2 timer. Veldig koselig:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå