Gå til innhold

Lillemor krabber!

Sanasol har 2 herlige jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har nok gjort det en stund, men jeg har sagt at det ikke er krabbing før hun kommer seg skikkelig avgårde. Jeg ble imidlertid overbevist av playdategruppa i dag at det Mia holder på med ER krabbing, så da er det vel det da hehe.

Hipp hurra for min lille banan som plutselig bestemte seg for å få fart på sakene! :-)

Mvh stolt mamma ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det ER krabbing!! Hun er jo kjempeflink og såååå søt da!!!

Skrevet

Åååh, ja! Hun var jo så søt der hun krabbet litt på seg, og jeg må si meg enig med de andre at det hadde jeg kalt krabbing i hverfall. Skikkelig moro at hun kommer seg og frem, hun er jo så flink. Nå blir det moro hjemme tenker jeg. Gleder meg til å se henne i action igjen.

Skrevet

Så flink hun er! Ja, hun står på alle fire og kommer seg fremover, det er jo definisjon på krabbing spør du meg. Hun kan jo ikke bli en racer-krabber med en gang. Men det er helt klart krabbing, og hun får nok fart på det etter hvert:-)

Spørs om det er slutt på banan-tiden nå da.. Litt trist det også, for det var veldig søtt!

Skrevet

Gratulerer så gøy. Legg ut film på facebook da vel så vi andre også kan få se.

Skrevet

Da har jeg lagt ut en skikkelig dårlig video av et av de første spede forsøkene på krabbing. Enda er hun litt som Bambi på glattisen. Hun har ikke helt dreisen enda, men det går fremover. Ser at hun blir litt flinkere for hver dag, så det går nok fort. Nå er mine rolige dager over tipper jeg hehe.

(Rart at man blir så stolt over noe som er helt vanlig...men det blir man! ;-)

Skrevet

Hurra for flinke-Mia! Det er så morsomt når de endelig får dreisen på noe de har jobbet med, og de blir jo så stolte (nesten like stolte som mammaene!:)

Da kan Mia og Sebastian leke sisten på neste playdate:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...