tett og nett Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 koffør krangle vi?? e ikkje heilt me her... e ikkje vi her før å prate, søke råd, gi råd..??? come on no.. slutt å krangle og vær hyggeli me kværandre.. sku tru vi va voksne folk... synd at d blir utriveli før folk å være her!!!!!
Gjest ->>- Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Fordi det er så skummelt på kranglesiden, selvsagt. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå