Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 MÅ bare klage litt :-) Jeg har omgangssyke på 4.dagen... Dette er helt pyton. Føler nesten jeg har fått kolera eller noe. Får ikke beholde så mye, og sover nesten hele dagen. Det hjelper ikke akkurat med en kjempeaktiv krabat i magen som dytter og herjer med tarmene mine...Men nå har jeg ikke vært på do på 40 min. og har kunnet kose meg inne på BIM. Kjekt å lese så mange positive innlegg. Det gjør en litt friskere...
Erisa* Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Å, stakkars deg! Håper inderlig det ikke er kolera, det leste jeg om i går, og det virket ikke særlig fristende;) Men man kan jo nesten føle seg døden nær når man har omgangssyke, i alle fall når det varer så lenge! Håper dette er siste dagen, det er jo et godt tegn at du har klart deg i 40 minutter:) God bedring, og JA, det er synd på deg!!
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2007 Takk, Erisa! Uff... nå fikk jeg dårlig samvittighet. Lese akkurat om ei inne på skravlesiden som måtte avbryte svangerskapet pga. hjertefeil som ikke var forenelig med liv... Og så syter jeg pga omgangssyke... Men det er som du sier: En føler seg virkelig døden nær...
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Huffa... Skjønner deg godt jeg. lov å klage når man er syk. Satt stort sett på do i går jeg også, så skjønner godt hvordan du har det.. Ikke blir det bedre av at en liten en danser oppå tarmene heller.. :-/ Håper du blir i form igjen snart!! Trøsteklem. God bedring!!
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 1. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2007 Takk! Merker at humøret stiger ;-)
4blir5 Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Vi har lov å synes litt synd på oss selv. Omgangsyke tapper en jo helt for krefter. Ønsker deg god bedring!!
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 1. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. november 2007 Takk for omtanken :-) Nå har jeg tømt meg helt, og håper a bunnen er nådd. 4 dager bør holde! det merkelige er at mannen min har gått helt fri... Det var sønnen vår som dro hjem noe fra barnehagen, og han har også hatt en god runde stakkars. Er vi kanskje mer motakelige for sånne bugs når vi er gravide? Dette tar på iallefall... Vet ikke om jeg er så veldig for klyser på føden heller lengre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå