golddust Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Skal på julebord i Desember, sambo har fått ny jobb, så har litt lyst til å gjøre ett godt "inntrykk". Hva skal jeg ha på meg? Alle fin-klærne mine er for små nå Noen tips? Trenger hjelp!
canutten Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Jeg hadde ikke lyst til å bruke så mye penger på penklær siden det er en veldig kort periode. dessuten lurte jeg meg selv sist jeg var gravid med at jo da denne kan jeg bruke også etterpå...erfaringsmessig så vil man ikke bruke de klærne igjen... Løsningen i år ble en helt enkel sort gravidkjole fra HM de koster nå 99!!!! se på tilbudstativet. så får jeg heller gå berserk i tilbehør! gullsko, veske, bollero, smykker, strømper, den kan varieres i det uendelige! med kjole til 99 kan man faktisk gå til frisøren å ordne håret! ellers bugner det jo av lekre tunikaer som ikke skriker PÅ TJUKKA. skulle ønske jeg skulle på julebord! er hjemme med første man så det ville i tilfelle bare bli meg...kanskje jeg skulle hinte litt til mannen om en veeeldig fin kalendergave..julebord for to i det minste.. go fornøyelse
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Jeg oppdaget at jeg hadde en kjole i skapet som det var god stretch i, så jeg har tenkt til å bruke den.. Problemet mitt er at når jeg setter den på meg, så ser det ut som jeg har tredd på meg en sekk, ser bare feit ut.. Så jeg skal sy den om litt, sy på et bånd under puppene, sånn at magen kommer til sin rett Jeg tror også at det er mulig å leie penklær for gravide et sted, mener jeg har lest det, men husker ikke hvor det var, og det irriterer meg.. For hvis jeg hadde funnet igjen det, så hadde jeg nok leid kjole istedenfor å sy om den jeg har..
Anette og lille Olliver <3 Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Må si meg enig att tunika er ett flott plagg. Finnes masse flotte tunikaer som man kan piffe opp med litt stæsj. Du kan også bruke tunikaen etter julebordet, til omtrent alt. Mange av de som er utrolig gode å gå i! =) Dessuten får man fine tightser til gravide. Så da har man klær til hverdag og fest! =)
Yndig_stolt 2 barnsmor=) Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Jeg kjøpte 3 kjoler på gina tricot,vet ikke om de har den butikken der du bor,men de var geniale,2 av dem kosta 50 kr og den fineste,som jeg tenkte å bruke på julebord og nyttårsaften kosta 399 og den har god plass til magen selv om det ikke er gravid kjole,så dette er kjoler som er kjempe fine gravid eller ei;)
Yndig_stolt 2 barnsmor=) Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Her er kjolen jeg snakka om forresten!! den er bare helt nydelig=) http://www.ginatricot.com/no/#/product/1383
Yndig_stolt 2 barnsmor=) Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 Fant den andre som kosta 50 kr også da,hehe..de har den i mange farger! http://www.ginatricot.com/no/#/product/1485
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 1. november 2007 #8 Skrevet 1. november 2007 Jeg har mange kjoler i skapet mitt som er elastiske og som passer perfekt nå som jeg er gravid. Nå er jeg litt kjole-gal, så har mange å velge mellom, men jeg slipper hvertfall å kjøpe nye gravidkjoler.
knøtte, nr 2 Skrevet 1. november 2007 #9 Skrevet 1. november 2007 Den kjolen til 399 var bare så fin. Forelsket meg helt i den, blir nok en oslotur:) Skal på julebord vet du, tusen takk...
Yndig_stolt 2 barnsmor=) Skrevet 1. november 2007 #10 Skrevet 1. november 2007 Hehe,vet;) ble forelsket når jeg så den i butikken jeg å måtte bare ha den!!
rosemor*endelig*mamma*igjen Skrevet 1. november 2007 #11 Skrevet 1. november 2007 Den kjolen på gina til 399 var fantastisk! Så dere de hadde den i gull og svart også?
Linn_alexandra 06/02.2008 Skrevet 1. november 2007 #12 Skrevet 1. november 2007 kjole til julebord som er ny og fin, og ikke koster skjorta? I tillegg verdens beste service! www.krappe.no se på mammakjolene der!
golddust Skrevet 1. november 2007 Forfatter #13 Skrevet 1. november 2007 tusen takk for svar jenter har jo en måned på meg, men tiden går jo så fort(!), så tenkte jeg skulle begynne nå Shopping i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå