Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Jeg mener, har du brukt noen kjerringråd som du tror har funka? Eller satte bare fødselen i gang av seg selv, uten at du "gjorde" noe spesielt for det? Bare nysgjerrig :-)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 med sex =) og 2 timer senere var vi i gang...
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Min forrige fødsel starta med spontan vannavgang, uten noen spesiell foranleding. Hadde ikke gjort noe for å fremprovosere det. Likevel fikk jeg ikke rier av meg selv, og ble satt i gang med stikkpille etter et døgn. Her i byen venter de kun 24 timer før de setter igang fødselen. Synes det er rart sånn i ettertid at vannet plutselig kunne gå sånn uten videre, særlig når jeg ikke var spesielt moden heller. Men nå lå visst gutten LANGT nede i bekkenet og pressa, kanskje det kan ha hatt noe å si?...
novemberbaby7.11.07 fødeklar Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 har hatt 2 fødseler begge begynte uten at jeg gjorde noen ting. kom når de var klare selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå