Gå til innhold

Nå er jeg skikkelig feig.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er tøysetipp lesbisk? Kanskje tøysetipp kan svare meg selv? Fikk du barn på naturmåten eller sammen med en kvinnelig partner? Det er vel ikke så mange lesbiske her inne? Er nokså ny her selv. Ikke ment som kritikk men jeg er for feig til å legge det ut på skravlesiden med mitt nick. Håper du forstår tøysetipp :=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Biten om egen legning og egen unge kan hun sikkert svare på selv, men for å besvare resten av spørsmålet ditt; Joda, det er forholdsvis mange her som anser seg som homofile. De fleste henger, har jeg inntrykk av, på donor egg/sæddebatten og en og annen på bekymra husmor-underforumet lesbisk/homofil.

Skrevet

Ja ok! Det var da hyggelig at det finnes flere likesinnede her inne. Kanskje både menn og kvinner? Jeg blir vel bedre kjent med nickene etterhvert som jeg blir varm i trøyen her inne tenker jeg.

Skrevet

Hmja, mulig, jeg har ikke sett så mange aktive menn her - verken i den ene eller andre filen.

Selv er jeg aktiv motstander av ordet likesinnet, men forøvrig sikkert i kategorien du sikter til.

Skrevet

Likesinnet seksuelt hun mente da vet du ;)

Må du ikke være vrang,piledama!

Skrevet

Jeg kan da ikke vite hva hun liker i senga selv om vi begge måtte foretrekke å bedrive sex med kvinner.

Ordet likesinnet er teit. Jeg har langt mer til felles med de fleste av vennene mine uavhengig av legning enn jeg har med noen bare fordi de er homo.

Såddesåh.

*kverulant*

Skrevet

Jeg er skikkelig enig i a det er på trynet å bruke ordet likesinnede i den sammenhengen. Jeg nekter å gå med på at alle heterofile skal regnes som mine likesinnede. Mine homofile venner og venninner er da mye likere meg til sinns enn de flesteheterofile frp-tilhengere på campingferie for eksempel...

Skrevet

frp-tilhengere på campingferie???

Jeg har campingvogn men er ikke frp-tilhenger - er jeg da en likesinnet?

Skrevet

Det er litt vanskelig å si sånn på stående fot.

Skrevet

Ja det skjønner jeg, kanskje det hjelper om du setter deg ned?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...