Gå til innhold

Noen flere som er 5 dager over IKM i dag!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 5 dager over IKM i dag! Lurer på om det er flere i min situasjon???

Har halsbrann, økt apetitt og mensmurringer, men bare av og til og ikke konstant som vanligvis før Mensen kommer!

Spent nå!

Måtte bare bestille en time hos legen i dag kl 16.15!!!

Gleder meg og gruer meg! Er redd for at det er for tidlig å teste, og med det bli ganske ute av meg og lei meg!

Men, er på dag 33 i syklus i dag, og jeg som vanligvis har 28 dagers syklus synes dette er litt sent!

Herregud! Jeg er så spent!!!

Merkelig følelse i hele kroppen nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 6 dager over IKM, spotter kanskje litt nå, har veldig fast 28 dagers syklus, ikke mensmurringer, bare testet negativt, men kun testet på morgenen 1 gang :-)

Lykke til i dag, da (",)

Skrevet

Å, så spennende lillealex!! Tenk om du er gravid! Du må fortelle hvordan det går hos legen da!

Jeg er 6 dager over IKM i dag. Kjenner også mensmurringer som kommer og går, trodde jo da at tr kom igår, men den gang ei. Tok en test da, men den var negativ :( Så føler syklusen min er helt ute å kjøre.

Håper vi alle snart tester positivt!

Skrevet

Jeg hadde ikm på søndag. Har ikke fått tr enda, har alle tegnene som spotting( litt brun utflod) hver dag, en natt hadde jeg litt mørkere enn vanlig. Men fremdeles ingenting. Jeg har en syklus som er ca 32 dager lang, så jeg er godt over nå. Men jeg har liksom ikke orka å teste siden jeg har følt at tr er på vei. Men nå begynner jeg å lure litt. Og i dag har jeg faktisk vært litt sånn småkvalm. Skal vente til i morgen å se. Enten blir det en flott bursdag eller så blir den ikke så bra ;) vil helst ikke ha besøk av tante rød.

Skrevet

Åssen gikk det lillealex?

(",)

Skrevet

Så koselig at det er flere i min situasjon!

Jeg var hos legen i går, måtte vente i 2 timer!!!!!

men, det er jo en annen sak! Hihi...

Iallefall! Han tok en graviditetstest og en urinveisinfeksjonstest

(siden jeg svir når jeg tisser!)

Begge to var selvfølgelig NEGATIVE!!!

Nå skjønner jeg ingen verdensting!!!

Er 6 dager over IKM i dag og ingen mens!!!

Er det syklusen min som har reist på ferie, eller er jeg garvid uten at det synes på testene???

Jeg orker snart ikke dette mer!

Jeg lovte meg selv at jeg ikke skule bli hysterisk, og ta dette seom det kom!

Men, jeg har allerede blitt hysterisk, og jeg tar det ikke som det kommer mer!

Er rett og slett blitt helt opphengt i å bli gravid!

Og det var ikke det som var meningen i det hele tatt!

6 dager over, vil jo si at jeg er 5 uker på veg i dag, og da er det vel ganske normalt å teste positivt!

Når jeg var gravid med datteren min, vistes det når jeg var 5+4!

Men, husker ikke om testene før det var neg eller pos.

Merkelig! For det var litt anderledes da!

Jeg tror jammen meg ikke jeg testet jeg testet positivt (5+4)!

Nei, uff! dette som skulle være en hyggelig tid er egentlig bare slitsomt!

Skrevet

Jeg er i samme situasjon. I dag er jeg 6 dager over og har hatt alle symptomer på at tr skal komme. Men har ikke sett snurten av tanta. Tok en test i morrest, men den var veldig så negativ. Jeg vet ikke hva jeg skal tro. TR har vært omtrent presis hver periode, så hvorfor den nå skulle bli så sein aner jeg ikke. Blir så frustrert. Skal feier bursdagen min i morgen, og det hadde vært fint å vite om jeg har mulighet til å drikke litt vin eller ikke. Men hvis den ikke kommer så vet jeg jo ikke hva jeg skal tro....Men om jeg hadde vært gravid ville det vel kommet et lite utslag på testen idag?? Siden jeg er så langt over. Blir sprø av å gå å vente...

Skrevet

Ja, ikke sant!

Vi skal på viltaften med gode venner i kveld med masse god mat og vin.

Men, jeg tør jo ikke å drikke noe før mensen kommer! Selv om testene er negative, er det jo et lite håp igjen til TR kommer!

Men, du som har bursdag må jo ta deg et lite glass vin!

Jeg tror iallefall jeg kommer til å gjøre det i kveld...

Det kan vel ikke skade! Vi vet jo ikke om vi er gravide! Og ihvertfall når testene er negative!

Er jammen meg ikke lett dette her!

Skrevet

Nei det er liksom litt vanskelig dette her. Jeg føler ikke at jeg er gravid egentlig, men siden den teite tanta ikke dukker opp, så kan man jo ikke vite helt sikkert heller da. Jeg håper jo selvfølgelig jeg er det, men da hadde det vært greit å vite ;)

Jeg som har så lyst å ta meg et glass vin å kose meg med siden det er bursdag og greier....har bare en test igjen, så vil ikke ta den i ettermiddag. Kanskje i morgen tidlig? Man hører jo om de som ikke får positiv test før nesten to uker over ikm...så man vet jo aldri. Bra vi er to om det da ;) så kan vi få utløp for vår frustrasjon...

Skrevet

Lillealex, fikk du tatt blodprøve som måler hcg hos legen? Jeg blir gal av denne uvissheten jeg.. 7 dager over i dag, negative tester, men ingen tr!! Håper vi snart tester positivt eller får tr slik at vi kan komme i gang med neste syklus!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...