Gå til innhold

Hyggelig kompliment fra en ukjent

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fikk jeg et hyggelig kompliment fra helt ukjent mann i 30 årene som jeg passerte på et fortau i Oslo sentrum:

"Så fin mage du har, kjempenydelig!" kom det spontant.

Jeg fikk heldigvis sagt "Takk"

Ble i godt humør etterpå, jeg som har følt meg litt stor og oppblåst i det siste. (Uke 38)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig. En liten hverdagsengel :-) (Nei, jeg går ikke på skole hos Martha...)

Skrevet

Hihi, jeg tror jeg hadde begynt å gråte hvis han hadde sagt det til meg. Er så lettrørt for tiden. Så utrolig koselig! :D Noen har skjønt at det ikke skal så mye til for å gi andre en kjempeflott dag! :)

Skrevet

Jeg var på Voice of Europe og prøvde en kjole forrige uke. Hadde lyst å kjøpe en vanlig kjole til jul, mammaklær er jo så dyre, og kan bare brukes akkurat nå.. Så når jeg kom ut av prøverommet med en fin lilla kjole, ble hun som jobba i butikken bare stående og måpe.. "Åååå, så nydelig!! Jeg hadde ikke tenkt at det der gikk an.. åh..." Så der sto jeg, med magen struttende ut, og butikkdama uten ord og med stjerner i blikket:) Er jo litt koselig, da:)

Skrevet

Det koster så lite å si noe hyggelig til folk, og så varmer det så utrolig godt. Så kjekt å oppleve noe sånt, særlig når en merker at det kommer helt spontant/fra hjertetogså :-) Du var sikkert kjempefin i den kjolen, og jeg regner med at du kjøpte den :-)

Skrevet

Hehe, jeg endte faktisk opp med en annen en, for den satt litt rart over brystet:) Men det er helt sant, det skal ikke så mye til å glede andre! Er veldig koselig med slike positive opplevelser!

Skrevet

Jeg fikk også positiv kommentar for magen min i går.

Jeg var på cafè i går, og det var dama bak disken som kommenterte den.

Jeg er også i 38. uke, 2 uker til terminen i morgen.

Skrevet

jeg opplevde det for litt siden også :-)

Jeg sto i vognskuret sammen med datteren min utenfor city syd i tr.heim og der kom det gående en kar og han titten på meg, gikk videre, så kom han tilbake med en kompis og de sto å så på meg og utbrøt 'beautiful' smilte og gikk tilbake. Gjorde hele dagen min det :-)

Det som var litt morsomt at det skjedde rett foran nesen på bf som det er og var slutt med hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...