PROVOSERT!!!!!!!!!!! Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Har lest flere steder her inne at en kan være gravid selv om en har en neagtiv test. At folk ikke har fått GRAVID som svar på testen før etter opp til 2 uker. Hvordan kan dette skje? Har disse personene for "lite" hcg til at det regisreres i testen?
PROVOSERT!!!!!!!!!!! Skrevet 1. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 1. november 2007 Ingen som vet grunnen?
Hannahs-mor06 Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Ja, det varierere veldig fra person til person, Selv var jeg 7-8 uker på vei med Hannah før testen slo positivt ut! og jeg testet ofte!! Nå er jeg gravid igjen, men får kun svaaake positive CB`r..hatt 8 etter hverandre nå..så kroppen min produserer iallefall veldig lite HCG..
PROVOSERT!!!!!!!!!!! Skrevet 1. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2007 7-8 uker på vei? WOW! Kanskje noen har lavere Hormonnivå generelt sett, så det ikke slår ut på en test. Det er vel det samme som med kroppstemperatur. Min ligger på ca 36 når jeg er frisk, så jeg har egentlig feber når jeg har 37 grader korppstemperatur. Kroppen er jammen snodig. Takk for svar! (",)
Hannahs-mor06 Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Ja, kroppen er et mysterium, og det finnes intet fasitsvar på hvordan den reagerer og fungerer;) hørte om ei på skravle som ikke testet positivt før i uke 26-27!!
PROVOSERT!!!!!!!!!!! Skrevet 1. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2007 Jeg har ikke lest så mye om deg, men hvor langt har dere kommet i prøvingen? Tiden har liksom ikke klaffet helt for oss. Vi har prøvd 6 mnd nå, men har vel bare klaffet tiden med EL 2 ganger...... Alltid noe som kommer i veien, gitt :-) Nå hadde jeg IKM på fredagen som var, så jeg er veldig spent nå gitt. (",)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 en annen grunn til at noen tester positiv senere en vanlig ikm er at eggløsningen har kommet senere en antatt..
Hannahs-mor06 Skrevet 1. november 2007 #8 Skrevet 1. november 2007 Vi prøvde 6 mnd fra pilleslutt til jeg ble gravid med Hannah. Hun er 10,5 mnd, og denne gangen var det ikke helt planlagt. Gikk på cerazette,men glemte en pille, og fikk følelsen av at jeg kanskje kunne være gravid..svaaake tester..så venter i grunn bare på en bekreftelse på at jeg er gravid..er jo det etter hjemmetestene, men testet neg på den digitale hos legen..men i følge lab damen var det en svak strek der.. Og legen trodde bare at mine hjemmetester var mer følsomme. Så nå vneter jeg bare på hcg.blodprøve svar fra sykehuset,.
Harmoni Skrevet 1. november 2007 #9 Skrevet 1. november 2007 7-8 uker var jammen lenge! Jeg er 16 dager over IKM og tester kun negativt. Fikk en svak skyggestrek i dag, så håper det er i ferd med å bygge seg opp litt HCG nå så den snart slår ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå