Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Da har Camilla fått seg to fortenner oppe også! Nummer 4 tittet frem i går på bursdagen til pappan :-) Og samtidig som disse to tennene har dukket opp så har hun prestert å sove helt fra klokken 19 til ca 08 tre netter på rad, uten at jeg har måttet dytte smokk! Håper bare at alle tennene hennes går like smertefritt og greit som disse 4 har gjort! :-) Ikke like moro for meg når hun biter under amming lenger da......auuuuu.....
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Åh så moro! Flinke lille Camilla! :-) Hun er jo så nydelig med de små tannebissene i munnen og viser villg frem med store smil. Artig at de kom på bursdagen til pappa også! Godt å høer at det kan gå rolig for seg når tennene kommer også, håper hun bare ikke biter mamma så mye ;-)
Millapril Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Hurra for masse tenner! Hun er jo bare så søt med fortennene sine! Bra å høre at det går smertefritt for seg, og at søvnen er god selv om tenner er på vei. Dette lover jo bra for oss som venter i spenning på tenner! Håper hun ikke biter deg for mye, da.
Tussi og Maja Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Wow! Fire tenner allerede den lille snuppa! Så bra at de kommer såpass smertefritt. Må være deilig for foreldrene å få rolige netter:-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Skikkelig heldig for dere. Her i gården går det ikke bra. I natt har hun holdt det gående. Vi var hos noen venner og skulle sove der. For jeg skulle passe sønnen deres i dag. Det skar seg da vi reiste i bilen opp til Jessheim. Hun sovnet i over en time. Har vært sutrete og grinete i flere dager nå. Så skulle vi legge henne og hun sutret og gråt i to timer. Våknet så kl, elleve og holdt det gående til ett. Sov tre timer og så våken igjen fra 4-5. Nå er vi endelig hjemme igjen. Gubben får ta henne i natt om det samme skjer igjen. Helt utslitt og kjempetrøtt jeg. Får håpe det er tenner oppe på gang.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 2. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2007 uff da, kjedelig når det blir så slitsomt ja. Vi er kjempeheldige, men det er jo enda mange tenner som skal opp, vi får bare krysse fingrene for at vi er like heldige med alle sammen :-) Hun har dog blitt litt forkjøla, så i natt var vi oppe med tett nese igjen. Ikke spesielt gøy å gi henne saltvann i nesa midt på natta, så det ble ramaskrik og endte opp med at jeg måtte legge meg inne hos henne, men vi sovna til slutt heldigvis :-) Lykke til med tennene
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 Uff så slitsomt det høres ut! De er jo liksom for gamle til å holde på sånn uten videre, så jeg vil nok tro at det er tenner som melder sin anmarsj. Håper at de kommer fort ut så dere får hvilt litt mellom slagene. Synes du skal be gubben hjelpe til litt, du må jo få sovet litt du også.
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 3. november 2007 #8 Skrevet 3. november 2007 He he han skulle ta henne i natt, men da sov hun som ett lys. Typisk det når han trør r deilig. Hun sov helt til åtte så det var deilig. Her er det også snørrete og mye sutring. Håper det gir seg til mandag.
Bellen^2 Skrevet 5. november 2007 #9 Skrevet 5. november 2007 Hehe, her popper jo tennene ut:) Så deilig at hun ikke er mer plaget da! Får bare håpe at resten kommer like enkelt. Ikke noe moro hvis hun biter da nå når hun har tenner både oppe og nede:/ Grøsser bare jeg tenekr på det. Sebastian prøvde seg et par ganger, men så fant han ut at det ble mer koselig hvis han ikke beit:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå