Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Heisann... Jeg lurte på om noen kan svare meg, eller prøve å berolige meg litt.. Jeg er veldig plaget med redsel for å skade babyen i magen min, og i sted kom jeg på en ting. Jeg ropte til mannen min ut av vinduet, så høyt at det var vondt i stemmen etterpå, er dette noe som kan skade trommehinnene til den lille? Jeg er redd for så mye, og nå er jeg livredd for å få en baby som er døv. Aner noen hva sannsynligheten for det er? Er det noe vi gravide gjør galt som kan føre til at babyene får skadet hørselen sin? Vet at h*n har begynt å høre nå, er kommet så langt... Pleier å snakke med h*n og synge for å skape et forhold, men hva om h*n er døv... Er dette noe som skjer? Tusen takk for at du leste. Takk for svar. Velger å være anonym akkurat nå...
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Vil tru at hvis din lille baby mot formodning skulle være døv så har ikke du gjort noe galt!! Bare tenk så dårlig du selv hører under vann pluss at den lille har slik belegg i ørene som h*n har på resten på kroppen, (venix et eller annet). Så du behøver ikke å bekymre deg for at babyen lir døv av alt bråket rundt seg!! Dette går så bra så!!! Har hørt at lydene i magen kan komme opp i stor støy som en motorvei. 80 db om jeg ikke husker riktig!! Så at du roper litt i ny og ned har ingenting å si!! Og det å generelt skade babyen... vil nok en gang tru at babyen er godt beskyttet inne i kroppen vår!!! Babyer har opplevd bilkollisjoner uten en skramme så det skal mye til... men man behøver ikke å slå/presse hardt på magen!! Lykke til videre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå