Gå til innhold

Hormonell ubalanse og KVISER


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen har som har gode råd for et "kvise-tryne"? Fikk ett kjempe utbrudd etter at jeg satt inn hormonspiral, og det er ett år siden no. Etter 6 mnd fikk jeg nok og tok den ut. Har blitt bedre, men hvar mnd så blusser det litt opp igjen.... Nå er jeg så lei av kviser.

 

Noen gode råd eller tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått antibiotika av legen min for å få kontroll på kvisene mine.

Skrevet

har hørt om flere som har fått det. Går det ALDRI over av seg selv da? Kjipt å begynne på pencilin nå når ett år er stredet....

Skrevet

Jeg har hatt disse kvisene mine i 5-6 år nå, og de forsvinner ikke hos meg. Fikk antibiotika av legen min for 2 år siden, men så ble jeg gravid og kunne ikke ta de lenger. Og så har jeg amma i 13 måneder så nå har jeg endelig fått begynt på de. Har tatt de i 1 mnd nå, og har ikke merket noe forskjell enda. Legen min mente det ville ta en tre måneders tid.

 

Hater kviser så nå gleder jeg meg til de forsvinner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...