Gå til innhold

Noen her som har opplevd å....


Anbefalte innlegg

Skrevet

først få negativ test på CB, men når dere sjekke maaaaaaaange timer etterpå så er det kommt en strek der???

 

Jeg tror ikke jeg er gravid, kan umulig være det pga tempen, men jeg berre lurte

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemmte å spør om dere faktisk var gravide eller om dere ikke var det da det skjedde?

Skrevet

Jepp, opplevde det 2 ganger forrige pp med CB sine tester..Var ikke gravid...Pyton det der..

Skrevet

Jeg har fått det ett par ganger tidligere.

var ikke gravid da.

 

 

Skrevet

da er det greit, måtte berre høre andres erfaring. Som sagt, jeg trodde ikke noe på det da tempen min er akkurat sånn som den pleier å være når tanta kommer, men måtte likevell høre. Jeg hadde ikke opplevd det før sjønner dere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...