Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Noen som har erfaringer med dette? Positive/negative?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Hei.. Jeg har ingen erfaring på dette område, men ønsker også å høre om positive og negative erfaringer... Har selv silikon som jeg fikk operert inn for 6 år siden. Trodde ikke jeg skulle ha fler barn (har ei jente på 10 år nå).. men det viser seg at jeg tok feil.. Men noen erfaringer eller tips hadde vel vært fint????
Gjest Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Hei! jeg kan vel ikke akkurat skryte på meg erfaring, men jeg er i samme situasjon og har forhørt meg litt rundt. Jeg tok brystløft og la inn silikoninnlegg under muskelen, tilsvarende den størrelsen jeg hadde før graviditet, etter at jeg fikk nummer to for 2 år siden. Akkurat da jeg gjorde det, hadde jeg ingen planer om å få flere barn, men så har det seg slik at vi ombestemte oss da... Det jeg har fått høre er at så lenge du "bare" har silikon, og ikke har foretatt brystløft eller brystreduksjon, så kan det være uproblematisk å amme (det skal sies at det visstnok skal være lettere hvis du har implantatet under muskelen), men det er også noen som sliter. Individuelt, med andre ord. Det som kan være et problem er utdrivningsrefleksen, men det finnes en nesespray som skal hjelpe på dette; Syntoxin. For min del så er jeg 6mnd på vei og melkespruten står i taket allerede, selv med brystløft, så det lover godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå